Мультисистемне запалення та дисфункція органів після ковід-вакцини Pfizer

Науковий журнал Critical Care Explorations, листопад 2021, випуск 3, публікація

“Мультисистемне запалення та дисфункція органів після вакцинації проти коронавірусної хвороби BNT162b2 Messenger RNA 2019 (Pfizer – Перекл.)”

Повний англомовний оригінал тут https://journals.lww.com/ccejournal/Fulltext/2021/11000/Multisystem_Inflammation_and_Organ_Dysfunction.10.aspx: 

Розділ РЕЗЮМЕ ВИПАДКУ переклав українською Захар Мілютін

“У 20-річного студента коледжу, який був здоровим, незабаром після вакцинації з’явилися шум у вухах і гематурія, які швидко прогресували до наступного синдрому:

  • системне запалення;
  • гостре ураження нирок, що вимагає гемодіалізу;
  • гостра, двостороння, повна нейросенсорна глухота;
  • рентгенологічні ознаки гострих мультифокальних ішемічних інсультів;
  • перикардіальний випіт, ускладнений фізіологією тампонад, що вимагає видалення перикарда;
  • плевральний випіт, що вимагає видалення;
  • системний капілярний витік.

Обширне клінічне та дослідницьке обслідування, включаючи аналіз цитокінів, цитометрію цільної крові та повне секвенування екзома, не виявило остаточного пояснювального механізму.”

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s